Hjärna på tomgång och så julen....

2008-12-22 @ 02:50:08

Insåg precis att jag inte hade uppdaterat bloggen på några dagar och det känns inte riktigt bra..
Så nu sitter jag här och försöker klura ut något som kan vara någorlunda intressant för er att läsa... Vilket inte är det lättaste, men ok, jag ger det ett försök....

Känner mig mör efter helgens jobb och ändå så handlade det om 12 timmar totalt... annars är det ca 11 timmar lördag + 11 timmar söndag..
Det känns i huvudet, det känns i benen och det känns i tankarna...
Av någon anledning känns det som att E***s miljö fortsätter inuti mitt huvud när jag sitter på bussen och jag kommer på mig själv med att antingen skratta ljudligt åt nåt roligt som hände under dagen eller att rynka ögonbrynen om det har varit mycket strul.. Det känns helt enkelt som en plog har kört rakt igenom min hjärna..  
Men.. det konstiga är att jag aldrig tröttnar på att;

- diska
- bädda/renbädda åtta sängar
- städa
- tvätta
- hålla ställningarna
- vakta dörr

...när jag är där...
Hemma orkar jag knappt ta itu med den dagliga undanplockningen..
Skumt är vad det är....

På tal om nåt annat..
Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton!
Jag är nästan klar med julklappsinköpen, bara två grejer som ska fixas; Nathanaels och slutklämmen på mammas..
Tyvärr fanns inte mammas på lager, så den kommer kanske en vecka eller två efter jul.. Men den som väntar på nåt gott [väntar alltid för länge =)]





Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback