Jobbet är min räddare i nöden...

2009-04-20 @ 21:34:05
Äntligen hemma efter några timmars "hårt" arbete =) Ryggen och fötterna värker och som vanligt så går tankarna i ett.. Det gör mig vanligtvis ingenting, det är snarare tvärtom ..
Nu dock så känns det som en extra tyngd på min svajiga lina.. 
Tack och lov så har den varit rak sista dagarna, men jag känner att jag inte är 100% för plötsligt så glider linan undan mina fötter igen.. Jag funderar starkt på att söka hjälp för detta, det är rätt så drygt att ha det såhär till och från..
Jobbet drabbas däremot inte, jag kände idag hur jag levde upp och släppte alla mörka tankar när jag fick omge mig av folket där =)
Nej nu ska jag inte ta och deppa ner er, så jag ska gå och ta itu med disken som växer sakta men säkert..

Ha det bra alla därute, så ses vi snart igen..

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback