Textilfärg, gråa hårstrån och Micaela som kattvakt..

2009-04-07 @ 15:47:13
Klockan är nu 15:35 och jag sitter och drar mig för att åka till stan...
Stan är iofs inget jag måste utan för att jag så gärna vill ha tag på textilfärg till två par brallor som är i behov av omvårdnad..
Satt igår och försökte sy ihop de jag har men som har börjat lossa i sömmarna..
Tack o lov hjälpte mormor mig med ett par nya för ett tag sen men dem är lite för små så de behöver i sin tur töjas ut lite.. =) Jag köpte dem då jag har i åtanke att dra åt godistillgången... Så om någon månad sitter dem nog perfekt hehe..

Jag har senaste dagarna hittat ett x antal gråa hårstrån så igår slog jag till på en hårfärg.. Nu äntligen är dagen kommen, dagen som jag har längtat efter..
Dagen då jag kan färga håret igen utan att det svarta är i vägen..
Men nu vill jag helt plötsligt inte, antagligen för att jag nu har mitt egna, naturliga hår.. Känns inte så upplyftande att behöva förstöra det med hårfärg..
Ikväll är det dock dags, och må ödet hjälpa mig om det blir för mörkt..




Mamma har åkt iväg på en konferens med assistentgänget från ProAros och jag har önskat om medskick på Lancome´s Color Ideal underlagscremeoch puder i samma märke..
Köper man samma grejer i stan så går det på ca 800:- - 900:-..Men på båten kommer jag undan med 500:-.. Inte illa alls..  
Och nu när hon är borta så är jag utnämnd kattvakt..
[Förra gången gick det som vi alla vet inte så bra då ena katten drog.. Denna gång ska jag ha FULL KOLL så det inte händer igen..]



=

  





















Ser att klockan tickar på så jag ska väl börja röra på mig..
Men nu har jag iaf fått kolla till så att det är bra med eder alla =)

Kommentarer
Postat av: Jhenny

du behöver väl för sjutton ingen underlagscreme?Inte ens puder..puder kan ju iofs vara bra att ha mot glansighet och sånt men underlagskräm??skärp dig..

2009-04-08 @ 11:10:46
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback