Jobbhelg och segdag..

2009-08-31 @ 16:10:31

Jag jobbade i helgen och det känns i både kropp och själ.. Hjärnan är seg, kroppen är seg och lusten att göra nåt ligger på noll..
Ibland är jobbet rena drömmen att vara på, andra dagar är det mindre kul.. Lördagsmorgonen var en sådan morgon, utan att gå in på närmare detaljer..Men tack vare J, så blev dagen väldigt bra ändå..
Det öppnade mina ögon och jag insåg att jag måste bli lite mer hårdhudad om jag ska bli kvar där.. 
Jag har dock inga planer på att sluta så det kommer väl..  


Idag har jag inte gjort ett endaste vettigt handtag..
Jag har lyssnat på Vakna med The Voice, dansat omkring på olika sidor, rökt, druckit kaffe.. dansat runt lite till och försökt att plocka undan lite..Men nu är klockan 15:47 och jag börjar få lite ångest just över hur lite jag har gjort.. 
Det är antagligen storhandlingsdag idag så jag måste väl iaf dra på mig dugliga kläder och tvätta bort sminket som jag råkades somna med igår..



Vad ska ni andra göra idag? Eller har ni redan gjort något kul?


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback