Blä för pengar, har dock en rolig lördag att se fram emot..

2009-02-19 @ 09:08:40

Snart är det dags att ge mig iväg till arbetsförmedlingen, har tid hos min handläggare där..
Jag hoppas verkligen att hon är mer rak på sak, än vad vissa andra är...
Jag fixar inte när saker och ting krånglar, och när pengar jag har räknat med inte kommer då vi helt har missförstått varandra... Har nu bett om att få en tid med A, så jag får någon ordning på det här med utbetalningarna..
Det känns liksom inte tryggt att aldrig veta när pengarna kommer, speciellt nu när jag gjort en del besök hos tandläkaren och alla vet ju hur "billigt" det är i dagens läge.
Enligt mina uträkningar så kommer mina räkningar denna månad ligga på ungefär 6800:-..


Men då till något roligare;
Jag bara längtar till lördag, då får jag träffa alla söttöser igen..
Det är inte så ofta vi alla kan ses, blir oftast iom att någon fyller.. Och detta år är det två av fem som blir "gamla i gemet" och blir 25 år..
Kanske syns vi alla nästa gång igen runt den 21 november.. ;o)


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback