Deltävling 2!

2009-02-14 @ 22:54:46

Det var spännande...Nagelbitningen låg på högsta nivå...
Jag bad i mitt huvud att många 14izbrudar knappade in rätt nummer att ringa...



Pulsen ökade, vilka skulle vinna och vilka skulle försvinna?

 



Nu, Svenska folket, är jag stolt över er!



Ni har fattat det här med vad som är bra för oss i stora Eurovision senare. Det är precis som mamma och Jhenny har sagt; Världen har tröttnat på vackra, svenska tjejer.
Nu är det dags för killarna..
Ja, jag vet.. Vi har inte ens tagit oss förbi alla deltävlingar än, men jag vet...Jag VET att ni är med mig när Måns vinner Melodifestivalen och får åka till..eeehhh.. var nu Eurovision håller hus i år.

Hade jag fått välja så hade listan varit följande

Till Globen
Måns Zelmerlöw
Amy Diamond

Till Andra chansen
Lili och Sussie
Jennifer Brown

Internationella rösten
Här är jag kluven, men det står mellan Måns och Jennifer Brown


Vad tycker ni? Vann rätt låtar?

Kommentarer
Postat av: morsan

självklart my dear :-))

2009-02-15 @ 00:03:52
Postat av: morsan

Kommer inte att kommentera om du ska ha sån där jäkla verifiering :-(

2009-02-15 @ 00:04:40
Postat av: mia

Helt klart...

2009-02-15 @ 07:02:32

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback