Skit skit skit..

2009-02-26 @ 09:52:46
...jag håller på att bli förkyld...IGEN!
Jag har aldrig varit en sådan person som blir sjuk speciellt ofta..
Men nu, på kort tid har jag hunnit med 4 förkylningar..

Ska strax ge mig iväg upp på stan, kom på igår kväll att det kanske är bra om jag lämnar in alla socpapper i rättan tid.. Annars blir det nog problem..Jag vet dock inte hur det blir nu, när jag får pengar, då min soc.ass. är på sportlov och kommer itllbaka 2/3.
Måste prata med de i receptionen, de kanske kan hjälpa mig?
Hade hoppats på att jag skulle få pengarna idag, som resterande som får den 27...Men så var inte fallet.. =(
Jag är trött på att vara fattig nu, mer pengar åt folket =)!!

Nu ska jag sluta gnälla.. måste faktiskt dra en kam igenom håret innan jag sticker..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jhenny

kan ju ha varit jag som smittade dig i lördags=(

2009-02-27 @ 09:02:32
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skatten är väl hög nog redan, mer pengar åt "folket" skulle betyda ännu en höjning grrr*

2009-02-27 @ 11:58:56
Postat av: Micaela

Jhenny: Jag tror det var mamma som smittade mig denna gången..



?? = Inte för att jag har någon aning om vem du är, men för att ge svar på tal; Om du med "folket" menar smurfarna, så ok..

Men annars; vad exakt talar du om?

2009-02-28 @ 00:40:49
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback