Usch så bortskämd man är ibland..

2009-02-08 @ 01:44:39
Jag gråter fortfarande över min digitalkamera som gick ner för räkning.. Har testat att låta den vila, men den vill i alla fall inte.. Ska be om ett kostnadsförslag och se vad det kan kosta att laga den..
Nu först inser jag verkligen hur mycket jag faktiskt tyckte om den.. Hela tiden har jag gnällt över att den är lam, den är dålig, det går inte att filma med ljud..buhu!
Jag hade i alla fall en och det borde jag ha varit glad för, men ICKE!

Och nu alldeles precis så lade datamusen av att fungera, för batterierna var tvärslut.. Ska allt hända på en och samma gång?
Men när jag tänker efter; Det kanske var meningen att kameran skulle gå sönder nu, så jag kunde använda mig av "dens" batterier så jag kunde skriva här?
Jag låtsas väl det så behöver jag inte gråta sönder mig över nåt som jag inte kan göra nåt åt nu ändå...

Jaja, ska inte tråka ut er nu så jag säger godnatt och sov gott Sverige! 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad bra att du kan se meningen med när det går snett ilivet.

Kram

2009-02-09 @ 13:38:25

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback