Träningsvärk och pyssliga fingrar..

2009-02-06 @ 13:33:17
Jag har träningsvärk idag så jag knappt kan röra mig...bara att behöva gå upp imorse var en mardröm....
Jag kan inte böja mig ner eller sträcka mig framåt eller uppåt..Nyser jag så känns det som hela kroppen ska rasa i bitar..
Anledningen till denna träningsvärk är en 5 timmars flyttstädning... Jag trodde att jag var superwomen igår och böjde mig i vinklar som jag inte trodde jag var kapabel till och jag skrubbade dörrkarmar och golvlister som aldrig förr..
Detta får jag alltså lida för idag....
Tänkte försöka mig på en promenad idag, för jag tror att ju mer man rör sig dagen efter, ju mindre träningsvärk får man...

För övrigt så har jag fullt upp med vissa saker.. Kan tyvärr inte nämna vad här då jag vet att Jhenny läser min blogg..
Men det kommer att bli skitbra det här.. Jhenny; du får förklaringen på måndag.. =)
Egentligen så borde jag lösenordsskydda just detta inlägg så jag fick förklara för er andra, men strunt samma...

Det går inget vidare med mitt skrivande, har hamnat i ett döläge.. Det finns liksom inget som inspirerar mig för tillfället, samtidigt som jag har massor med material i huvudet..
Ni som har följt min blogg tidigare känner igen detta, jag har skrivit om det förr..
Men det är lika jobbigt varje gång när hjärnan går för högtryck och pennan stannar på första punkten på pappret..
Jag letar efter ideér när jag är ute och går, när jag ska sova, när jag är på jobbet [där finns det hur mycket som helst att skriva om]...Jag anstränger mig, tvingar mig nästan att börja skriva en rad för ibland flyter det på..
Men inte nu...

Pennan står kvar på samma punkt..





Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback