Den straffande guden...

2009-07-12 @ 22:20:36
Någonstans har jag fått för mig att anledningen till varför man återföds är för att uppnå 100% perfektion..
Du lär dig nya saker hela tiden, hela livet..
Många människor med religiös tro anser ju att man icke skall synda.. För då kommer du till helvetet..
Så därför måste vi födas om och om och om igen för att leva så rent som möjligt och slutligen få komma till Paradiset.. Eller?
Är jag helt fel ute nu?

Jag kommer garanterat komma till helvetet och mitt evighetsstraff kommer bli att sättas på ett löpband med en stor Marabouchockladkaka framför mig som jag inte når, med en hel skock skrikande, snorande, små monster som drar i mig från alla håll..
Jag kommer att få plastbestick att äta med så jag inte kan komma undan med ett självmord..
Bredvid mig kommer Gud att stå och skratta så tårarna rinner och säga;

-Nu fick du så du teg, höhöhö...

Kommentarer
Postat av: morsan

Vad har du för skumma tankar egentligen min kära dotter?

2009-07-13 @ 17:16:55
Postat av: Jeeves

ha ha du är ju fasiken inte klok..

2009-07-13 @ 18:25:02
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback