Morgon morgon

2009-07-06 @ 07:56:40
Ska snart dra iväg men jag tänkte titta in här först...

På Gotland började jag få tillbaka mina "tonårsfinnar" och det har inte gått över än.. Ringde läkaren och fick en tid i torsdags.. Först fick jag prata med en tjej men hon hade inte så bra koll på det här med utslag så hon ville konsultera med en annan läkare.. In kommer en, I,  som jag aldrig har klarat av, hon tittar knappt på en och hon pratade om mig [inte till mig] när jag satt där.... fick en salva som jag skulle stryka på 1-2 ggr/dag...
Nu har det gått 4 dagar och utslagen har blivit värre så jag vet inte jag om ska ska lita I...
Blir det inte bättre om några dagar så fr jag ringa igen..

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback