Jobb och Backyard Babies

2009-07-02 @ 22:16:52
Sista dagen av två veckors välförtjänt semester, det är idag det...
Imorgon börjar allvaret igen, med vad jag gissar kommer att bli en tuuung dag...
Men men, fick soc som de ville så skulle jag inte ha fått någon som helst semester alls, så jag ska väl inte klaga ;o)

Jag fick en kommentar av ingen mindre än Jeeves att jag är mycket svår att förstå sig på...
Men det är väl därför jag är så älskad av alla, man vet aldrig vad som ska komma ur min mun...
Och det är väl skönt att jag inte är förutsägbar.. ;oD

På tal om något helt annat;
jag är sjukt galet sugen på att se Backyard igen.. Nu var det ett tag sen och mina nerver börjar ogilla mig för detta..
Hörde Minus Celsius på radion för några dagar sen och fick gåshud och minnesbilder..
Systeryster, vad hände med alla glada festivaldagar?
Vad gjorde att vi "vuxnade" ifrån det?



Kommentarer
Postat av: Jeeves

nej vi "vuxande" inte ifrån det.Inte enligt mig iaf. Enligt mig så är det pga att det inte spelar några roliga band längre plus sviktande ekonomi.hade gärna gått på P&L i år men det är ju så dyrt :(

2009-07-02 @ 22:34:04
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Diana

SV: tack! det värmer!

2009-07-02 @ 23:01:10
URL: http://diianasalim.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback