Jag älskar att diskutera byb...men nu är det tvättstugan..

2009-03-18 @ 09:42:05
Håller på i tvättstugan och passar på att städa samtidigt..
Men självklart tittar jag in här en sväng också..

Jag och Jhenny har hamnat i någon form av bybbubbla efter senaste spelningen och diskuterar dem minst en gång om dagen.. Inte mig emot, jag ääälskar att diskutera byb..
Jag har haft tur att ha fått en sådan cool rocksyster, annars hade jag stått ensam på konserterna..
Ibland kan hon dock vara en elak liten rocksyster..
Men det är en annan femma.. =)



Ute är det strålande sol så jag funderar starkt på att ta en tripp upp på stan och ta en runda..
Inte för att jag har några pengar, men det kan vara skönt att komma ut ett tag.. se lite folk.. kanske grabba en kaffe på Pressbyrån..

Ni får ha en underbar dag, för det ska iaf jag försöka ha.. =)

Kommentarer
Postat av: Jhenny

han är ju en man enligt honom själv och då ska man tydligen kunna sätta kniven i väggen 3 ggr =)

2009-03-18 @ 11:44:43
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback