Jag blev så lycklig...

2009-03-12 @ 23:33:19
...när jag insåg att Backyard hade gjort en video till sin Nomadic...Jag har sagt det förr och säger det igen; det är fan i mig den finaste låt de någonsin har gjort..

Något som slog mig när jag såg videon till Nomadic var att Nicke nog är den som har förändrats mest under tidens gång...

Först var det svart hår som gällde: Look at you
Sedan stegade han in i den lyckade bandanaperioden: Minus celsius
Därefter ett mindre lyckat försök till dreads: The Mess Age
För att sedan inta den idag gubbliknande stilen: Nomadic 

Rocksyster påstår att de har blivit till åren = är pensionärer..
Det gör inte saken bättre att Nicke då har börjat klä sig som en äldre man med gubbkeps och väst med hängslen..
Då får hon verkligen vatten på kvarn..

Kommentarer
Postat av: blah!

Backyard har lyssnat på winnerbäck hör jag.

2009-03-13 @ 09:32:25
Postat av: Jhenny

vem i helvete påstår att Byb lyssnar på Winnerbäck?????????

Upprörd blir jag av sådana påhopp..Winnerbäck är bra men att påstå att Byb apar efter Sveriges "vänsterpartist pop" är ju fan ett hån mot rock n roll musiken..

2009-03-13 @ 09:49:37
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Micaela

Håller med Jhenny till 99%.. Att BYB medvetet skulle ha använt sig av snuttar ur Winnerbäcks Elegi tror jag inte..

Däremot så hörs vissa likheter, ja...

2009-03-13 @ 10:02:58
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback