Micaela goes sångerska, Nuevo och så lite Backyard Babies

2009-03-11 @ 10:41:11
Jag har alltid hävdat att jag kan sjunga..
Jag har aldrig gjort detta offentligt... och kommer heller aldrig att göra av någon anledning..
Och tacka ödet för att jag inte har gjort det heller!
Jag råkades lyssna på en inspelning jag hade gjort för ett tag sen när jag glad i hågen vrålade med till Jason Mraz´s I´m yours.. uscha säger jag bara.. =)
Men så hittade jag en annan version där det låter riktigt bra, en version där jag sket i allt vad låttext och "sjunga bra" betydde och bara gal på för skojs skull .. 
Så jag vet inte riktigt vilket jag ska lita på; Versionen där jag faktiskt anstränger mig lite eller den där jag är spontan.. ?`
Nog om detta.. 

Jag var uppe på Nuevo idag, vilket inte alls kändes bra.. 
Min handledare är jättetrevlig och så, men jag fick sådan ångest över att behöva vara tillbaka så han skickade hem mig igen...Tydligen har de psykologer kopplade till verksamheten och dit ska jag få en tid, så jag kan börja bygga upp mig på nytt.. Jag behöver verkligen får bli mitt "gamla" jag  igen, det jag som vågade erkänna att jag faktiskt inte dör även om det känns så ibland, speciellt i "sociala situationer"...
Idag är jag glad över att jag inte tog upp detta direkt när jag började på E**n, då hade det lätt kunnat bli som så att jag lutade mig mot detta och inte hade varit tvungen att kämpa mig igenom gånger då jag helst hade velat lägga mig ner och försvinna..
Idag är jag trygg på jobbet och det kan bero på just det, att jag har låtit mig må skit till och från men utan att ha något skyddsnät som har hindrat mig från att utvecklas...
Nu är det mest småsaker kvar, som att kunna äta tillsammans med resten av personalen utan att det känns som att maten fastnar i halsen och att kunna våga öppna munnen fast det är mer äm två personer i rummet...
Med de boende går det dock bra, där har jag inga som helst problem att prata och skämta..
Skumt det där.. =)

Ikväll är det Backyard Babies för hela slanten och det ska bli så jävla kul!Jag hoppas bara att det inte blir så knökfullt så lilla  jag inte ser ett smack..
Det är det stora handikappet i att vara liten =)


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback