Guldstjärna till min volumaster...

2009-05-11 @ 09:29:44

Ska snart iväg och träffa mrs psykolog för att prata om min sociala fobi.. Förhoppningsvis kan hon hjälpa mig på fötter igen..
Och som en skänk från ovan så ringde hon mig vid 08:00 och ville skjuta fram tiden.. Jag tackade bara och tog emot då jag fortfarande stod i nattkläder och med håret i en enda trasselboll..
Nu har jag bråkat med min volumaster, och jag tror att den kan bli min bästa vän, bara jag tränar på att använda den.. Den är guld, då den tom funkar på mitt hår som aldrig vill hålla tuperingar, sprayningar eller annat..
Det svåra med den är att dölja "räfflorna" som blir, men det ska nog gå att lösa..
Övning ger färdighet...



Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback