Timmarna rinner igenom dagen...

2009-05-15 @ 14:55:38
Idag har varit en såndär dag när jag nästan har känt att timmarna runnit förbi...
Men nu så, nu är jag fit for fight att ge mig iväg.. Nu börjar huvudet kännas bättre och det sticks bara lite i tinningen..

Det är lite konstigt att trots att jag har gått på socialbidrag i flera år, så har jag fortfarande problem med att hålla reda på vad de vill ha, vilka papper de beräknar från.. Har suttit nästan en timme och letat, skrivit ut och "paketerat" ansökans alla papper.. Inte heller underlättar det när de vill ha vissa utgifter från förra månaden och vissa från kommande månad..
Men nu tror jag att jag har lyckats få ihop allt..

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag jagar ut getingar från mitt vardagsrum.. Hur härligt är inte det?
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: morsan

Vad härligt att höra din positiva attityd efter att ha känt av ditt depressiva mående en tid. En bamsekaram från mig

2009-05-16 @ 06:47:30

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback