1 april?

2009-11-17 @ 06:11:08

Jag trodde att denna dag skulle bli som vanligt och kanske ännu bättre då jag faktiskt är uppe med tuppen och har varit ute och promenerat..
Men så går jag in på Jhennys blogg och vad ser jag??
Det är väl ändå inte 1 april redan?
Nej, det visar sig att hon har rätt, vilket jag fick bevisat genom att gå in på aftonbladet och söka på Backyard Babies...
Hur vågar de göra såhär mot mig och resten av världen?

Backyard Babies; Nu hägrar ett annat liv



Nej, världen, nu lägger jag mig ner och tynar bort....
Påminn mig om 1 år från och med nu att jag faktiskt har annat att leva för, det känns liksom inte riktigt så just nu...


Kommentarer
Postat av: Jeeves

kan påminna dig redan nu att du HAR ANNAT att LEVA FÖR.

Jordens undergång är inte kommen men trist är det.

Vi får njuta av vad som komma skall i januaro och sedan bevara minnena tills pengarna tryter o de saknar sina gamla dammiga gitarrer..=)

2009-11-17 @ 14:46:10
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback