Yo!

2009-10-20 @ 14:23:06

Har ni saknat mig?
Jag vet bara inte vad jag ska skriva om då det inte händer något omkring mig för tillfället..
Tack och lov så åker jag till Sthlm på torsdag och det ska bli så skönt att få komma från stan..
Och så ska det givetvis bli alldeles underbart att få träffa mina tjejer, Jeeves och T, igen.. Det var ett tag sen nu som jag åkte till mina barndoms gator, men på torsdag smäller det alltså..
Mitt största problem för tillfället är vad jag ska köpa till lilla N, har liksom inte fått någon uppdatering vad han fick i söndags ;o)

I helgen jobbade jag och det var en riktigt bra helg.. Däremot blev det lite tungt på söndagskvällen, men efter en massa dividerande så löste det sig.. Mycket tack vare C som jag jobbade med, då hon var lugnet själv.. Jag hetsade upp mig och fick nog en "fin" höjning på blodtrycket.. 
Alltså något jag måste jobba med, att behålla lugnet oavsett vad som händer omkring mig.. 

Nu har jag druckit alltför mycket kaffe, det känner jag.. Fingrarna skakar fram på tangentbordet och hjärtat slår lite för snabbt.. Tror inte att colan jag bäljade i mig precis innan var så bra den heller..
Nu förstår jag hur du känner dig Jeeves... =)




  


Kommentarer
Postat av: Jeeves

yeeey en uppdatering.



He he jag säger ju att kaffe kan vara livsfarligt ;)

2009-10-20 @ 14:33:29
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback