Great day...

2009-09-07 @ 21:50:36
Idag har jag haft en rätt så skön dag.. Vaknade vid 06:30 och slog på The Voice [för er som inte har fattat det än, så är det bästa sättet att vakna till liv på =) ]..Sen gick jag omkring och drog fötterna efter mig hela förmiddagen, åt lunch och tog mig sen till en polare..
Tiden bara rann iväg så 18:00 så insåg jag att jag kanske skulle börja röra på mig..

Nu sitter jag och drar mig för att gå in och duscha, det är så segt.. Och kallt blir det när man kommer ut därifrån..
Det känns att hösten är på ingång..
Det är lika bra att ta en cigg till..
Sen går jag in och duschar..
Eller?

Kommentarer
Postat av: Jeeves

inget jobb på G eller?

Låter som en soft och skön dag iaf=)



Hoppas det är bra för övrigt också. kram

2009-09-08 @ 11:51:49
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback