Jag erkänner!

2009-09-02 @ 12:13:03
Jag har förlorat min stolthet..Jag har verkligen gått ner mig i träsket..Jag har börjat läsa alla dessa 14izbloggar som ligger ute.. Jag kan inte sluta, det är som ett gift... Jag tycker inte att de är bra skrivna eller intressanta att läsa.. Bara småbrudar och killar som tror att de är snyggast i världen..
Och likt förbannat kan jag inte sluta läsa dem..
Jag har tom några i mina favoriter, bara för att kunna dämpa abstinensen som kommer när jag inte har uppdaterat mig på några dagar om vad som händer i deras fantasivärldar..
Sjukt är var det är!


Jag tycker att alla dessa snorungar är pinsamma, det gör jag verkligen.. Men nåt som jag finner extremt pinsamt är att en av dem är från Västerås!
Det gör ju att man vill flytta härifrån genast och aldrig erkänna för någon varifrån man har flytt...

Pinsamhetsfaktor på detta inlägg: 10/10


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback