Solen skiner och...

2009-09-17 @ 14:50:16
...här sitter jag fortfarande i nattlinne..
Nej, jag har inte latat mig hela dagen..
Jag har äntligen blivit något så när klar med de förbannade pappershögarna som har fyllt mig med ångest.. Efter det har jag dividerat med csn som inte fattar att jag inte kan betala nåt till dem så länge jag får försörjningsstöd.. "Ja, men du har ju jobbat några månader"....Ja, men det innebär ändå inte att jag kan leva på mer än normen.. Allt utöver den = överskott som skjuts över till nästa månad... 
Suck.. 
Men nu så borde jag snart ha fått iväg alla papper som ska iväg...

Imorgon har jag iaf några jobbtimmar till att njuta av...Tack snälla E-L!
Det har gjort underverk med mitt mående, de dagar när jag har varit på jobbet.. Då kan jag koppla bort allt det där jobbiga och bara fokusera på det jag gör och det behöver jag..

Nej, nu ska jag väl ta itu med den sista pappershögen..



Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback