Viksäng for ever?

2009-09-09 @ 16:18:59

 

Har precis kommit hem efter att ha spenderat hela dagen på "älskade" Viksäng..
08:30 skulle jag vara hos sjukgymnasten för att träna [urk] och sen skulle jag till läkaren 13:30 så då passade jag på att hälsa på Jeeves´s mamma och mormor däremellan...

På tal om Viksäng;
Tänk, jag som avgudade den stadsdelen förr.. Visst, jag tycker fortfarande om att vistas där, jag hittar ju precis överallt då jag har bott där i hela mitt liv.. och jag har ju minnen från varje hörn..
Men nu får jag inte längre samma kick av att vandra omkring på Viksängs gator..
Det gör mig lite ledsen, då jag trodde att "en gång Viksängare, alltid Viksängare" skulle följa en till graven.. trots att man flyttade därifrån så skulle liksom den regeln gälla.. 
Men icke...  
 




Kommentarer
Postat av: Jhenny

kick får inte jag heller men däremot känner jag ett starkt vad ska man kalla det,vemod? och nosatalgi som tusan och det min vän är en underbar känsla bara det =)

2009-09-09 @ 17:55:39
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback