Tvätta, tvätta, ...

2009-09-10 @ 13:07:32

Tvätta, tvätta, tvätta.. Det är snart så inte ens jag tycker det är roligt att springa upp och ner...
Kanske skulle ta och kolla på en så kan man tvätta när man behöver och inte oftare på grund av att det finns så dåligt med tider i tvättstugan...Mitt huvudproblem dock är att jag finner det avslappnande att tvätta, kanske därför som det blir så ofta som det blir..
Jag vet inte...

För övrigt så sitter jag och kollar på cyklar, behöver verkligen en ny då min älskade pärla har börjat ge upp..
Jag måste väl tillslut medge att den har gjort sitt, med sina ca 20 år på nacken..
Är sugen på att införskaffa mig en Drottningholm; lättrampad, snygg och skön...
Men vilken färg?




Själv tycker jag nog att den blåa är snyggast.. Och mamma har en röd så den går bort...


Kommentarer
Postat av: morsan

Köp en CITYBIKE :-))

2009-09-11 @ 23:22:58

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback