Brutal väckning och Snabba Cash

2010-02-09 @ 15:06:08
Har precis kommit hem efter en, enligt mig, intensiv dag.. Detta efter att mamma fick komma upp imorse och väcka mig då jag inte hade svarat i telefon.
Det slår aldrig fel, somnar jag sen så vaknar jag sent.. eller blir brutalt väckt..

Just nu sitter jag och lyssnar på Snabba Cash, en bok som är bra mycket bättre just i bokform/ljudbok än som film.
Blev fetingbesviken.. Filmen som jag hade såna förväntningar på, bara kraschade mitt framför mina ögon. Förhoppningsvis blir fortsättningen bättre, då man tydligen får svar på det de missade i Snabba Cash och som sägs spinna vidare på boken Aldrig fucka upp..




Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback