Illegala substaner? Jag? Neeej...

2010-02-15 @ 10:13:38

Jag ser ut som, ja.. jag vet inte vad..
Var på ögonkliniken idag då synen på mitt högra öga blev sämre i samband med yrseln och fick då pupillutvidgande droppar.. Så nu går jag runt och ser ut som jag knaprar illegala substanser..
På detta så blev jag även väldigt ljuskänslig, vilket inte är snällt eftersom snön lyser kritvit och så solen på det..
Folk vid bussen måste ha reagerat, det skulle jag ha gjort på en person som "vrål"kisar och när man väl kan öppna ögonen helt så är det bara två stoora pupiller i hela ögat =) Det gör inte saken bättre heller att jag ser alldeles suddigt.. Så hittar ni några stavfel i detta inlägg så vet ni vad det beror på..Jag får hoppas att det ger med sig, eftersom jag ska jobba om några timmar och det skulle inte kännas sådär jättebra att komma till jobbet med nedanstående pupiller =)


Kommentarer
Postat av: morsan

Tur att vi alla känner dig :-)

2010-02-15 @ 11:47:39

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback