Im back!

2010-01-06 @ 19:32:41

Jag har försummat min lilla bebisblogg något så fruktansvärt de senaste månaderna.. Men jag har ju inte haft något att berätta..
Nåväl, nu är jag tillbaka igen.. 

Det är några timmar jobb här och där.. Men det går an..
Hade dock kunnat vara där så mycket mer, jag gillar att vara på E***..
Eller, jag hade ju kunnat sitta här helt arbetslös, så jag skall icke klaga..

Jag har varit hundvakt under två veckors tid åt världens sötaste lilla hund Isak.
Hans mattar och husse visste precis vad de gjorde när de överlät honom åt mig lagom till den extrema vinterkylan kom.
Men det var bara att kliva upp 05:30 varje morgon, för att med morgonrufs och morgonhumör ge sig ut och riskera att möta andra människor på vägen... Jag behövde inte oroa mig för att de skulle vara levande, för det är ingen jäkel (!) som är det den tiden på dagen..
Det var två väldigt lärorika veckor och jag har nu insett att en hund inte skulle passa in i hur jag lever för tillfället.. Men det var också mycket kärlek, han har numera en given plats i mitt hjärta..





På återseende!

Oh, but he's back
He's the man behind the mask
And he's out of control
He's back
The man behind the mask
And he crawled out of his hole


Kommentarer
Postat av: morsan

ja du gjorde ett riktigt "hundjobb" de två veckorna vi hade Isak. F-n vad jag är fyndig

2010-01-07 @ 15:53:58
Postat av: Jhenny

varför skulle en hund inte platsa?pga ekonomin då eller?

2010-01-09 @ 09:48:22
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Micaela

Två anledningar till varför en hund inte skulle passa i mitt liv:



1. Ekonomin



2. Tiden.. har inte den blekaste om vad jag gör om 2 år

2010-01-13 @ 12:44:49
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback