Motion tar livet av mig...

2010-06-30 @ 21:20:45
Är trött som en fiskmås, men som den datanörd jag är så var jag tvungen att titta in en sväng innan jag kastar in handduken för idag..
Det märks att jag inte är van med vardagsmotionen, antar att det är pga den som jag nästan somnar sittandes här framför datorn..
Men någon gång ska man väl chocka kroppen också =)

Var ut en sväng till Bjurhovda och hälsade på S som jobbar på sommarkafeét.. Vi kom lagom till grillkvällens start och två väldigt duktiga trubardurer spelade och sjöng...
Behöver jag säga att det var en hel del folk?
Vi stannade inte så länge, men S var ju på jobbet och då kan man inte räkna med att hon ska vara lojal med en hela tiden man är där..
En fika blev det och sen bussen hem..
Men det var skönt att göra nåt annat såhär på kvällen än att bara sitta hemma och ruttna..

Nu lockar sängen på mig, så vi hörs!

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback