Host host..

2010-03-30 @ 16:53:04
Har spenderat hela denna fina dag med att lalla omkring i nattlinne och ett par fula snorgröna plyschbyxor.. Men det har varit så skönt eftersom jag har hostat och harklat och helt enkelt varit lightförkyld sen i förrgår..
Nu sitter jag och försöker samla kraft inför att åka till Coop Forum för att inhandla månadens mat och annat och det känns bara så.. urk.. Måste först försäkra mig om att hostan har lagt sig innan jag ger mig ut bland folk..
Och senast ikväll måste den ha gett med sig då jag ska jobba imorgon..
Inte för att jag skulle sjukanmäla mig för lite hosta, men jag måste tänka på alla runtomkring mig.. Det är inte så jävla kul att behöva umgås med en som stånkar och stönar bara man ska ta sig ur soffan och det slår lock i hals och öron..
Och eftersom jag så sällan blir sjuk så blir jag dödssjuk så fort jag känner förkylningssmaken i halsen.. =)
Men som jag har sagt tidigare; bara jag har jordgubbste och Zyx så klarar jag mig fint..

Nu har jag åtminstonde fått på mig kläder så det enda som krävs nu är första steget utanför dörren..
1 2 3..
Nu går jag..



Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback