Zzz... eller hur var det nu?

2010-05-21 @ 02:25:27

Klockan är nu 02:15 och jag kan inte sova.. har riktigt hamnat i ett döläge nu när jag är vaken om nätterna, somnar vid 06:00 och går upp vid 10:00...Det är gånger som dessa som jag är glad över att jag inte har ett fast jobb.. jag menar, hur skulle jag kunna sköta ett sånt när jag inte sover eller inte kan sova rättare sagt?
Komma till jobbet rödögd med mörka ringar under ögonen och med en zombieliknande gång?
En chef skulle nog visa mig vägen till dörren..
För tillfället kan jag åtminstonde hålla det i schack, i och med att jag kan sova några timmar på morgonen..
Men det känns i kroppen att den har fått en rubbad sömn, känner mig inte riktigt med i matchen och det är grumligt i ögonen...
Kan vara bra övning inför söndag då jag har tagit på mig en natt [vilket jag säkert redan har nämnt,men minnet blir inte heller det bästa] och då kan det vara en fördel att vara vaken på natten..

Whatever, nu ska jag väl ändå ge det en chans.. Det kan ju lyckas denna gång.. Eller inte..

Jag lämnar er med en som jag anser får vara kvällens låt...


Radical Face - Welcome home

 


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback