Brända brownies och köpstopp...

2010-11-17 @ 15:28:42

Detta inlägg dedikerar jag till Jhenny så hon är glad ett tag =o)
Eller inte, men here we go..

Har precis haft mamma på middag med tacopaj och brända "brownies" till efterrätt.. Pajen blev perfekt, men de så kallade browniesarna..hur man nu stavar till det.. smakade kol och hade en eftersmak av..kol?
Ingen höjdare iaf, men mätta blev vi trots allt..

Nu sitter jag här, framför datorn, som jag gör varje kväll och suktar efter så gott som allt jag ser.. Tradera är särskilt farligt när jag är på "datorskärms"shoppinghumör..
Snart läge igen att be någon annan ändra mitt lösenord så jag inte kan logga in hur mycket jag än vill..

Nu ska jag kolla på Chuck på tv6 play..
Ha´re!


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback