Framtidsvisioner.. ?

2010-10-09 @ 16:32:34
Idag har varit en såndär dag när Ikea är proppfullt av köpsugna människor.. Människor som irriterar mig bara de råkar titta på mig.. Det är inte deras fel, får bara lite smått ångest när man knappt kan andas pga allt folk..
Jag fattar inte varför jag ger mig ut när jag vet att det är samma visa varje gång..
Nu blir det bara en Red Bull innan jag sätter fart med saker jag har att göra.. Det ska borras och plockas undan och göras mat och.. sen då?
Ja, nu borde jag ju egentligen trivas, nu när jag får saker att sysselsätta mig med.. Men det är ändå en känsla av ångest light som biter mig hälarna..
Tror helt ärligt inte att det beror på hur dagarna ser ut från dag till dag.. Det är hela miljön med hemmatrampande som gör mig vemodig..
Bara en sån sak som att folk är inne på FB samtidigt som mig ger mig känslan av att det finns fler på den här planeten, vilket ger mig en kick för stunden och det är inte såhär jag vill ha det..Jag vill ha en meningsfull vistelse under mitt besök i ungdomsåren innan jag passerar 30.. 
Jag klagar inte, har ett rätt så bra liv.. Men det kunde vara bättre.. När jag var 14 så hade jag nog en annan bild av hur jag skulle ha det 13 år senare..

Jag vet att den här känslan kommer att ge med sig, och i det stora hela har jag det rätt så bra.. Men som sagt; det kan bara bli till det  bättre från och med nu..

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback