Min blogg är på väg att dö ut..

2010-10-06 @ 02:04:41
Har snart tagit död på denna blogg med eftersom jag inte göder den som jag ska.. Men jag har haft fullt upp med mina två andra bloggar som har kommit upp..
Jag vet med mig själv att jag inte kommer att uppdatera dessa mer än vad jag gör med den här.. Har dock tanken att de ska frodas, växa och bli något jag kan bli stolt över..
Där får helt enkelt tiden och lusten träda in..

Var på jobbet idag och eftermiddagen var helt ok bortsett från ett muppsamtal som jag fick ta emot.. Sen visade det sig att jag kan ha blivit grundlurad för annars har jag inte mycket till övers för den delen av vården samtalet gällde..

Nog om detta, nu ska jag gå och lägga mig i någorlunda tid..

Ha´re kanin!

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback