Besviken!!!

2010-09-20 @ 00:07:19
Så var det över för den här delen.. Och jag fattar inte vad som är fel med svenska folket?
Klart jag förstår att "mitt" parti, Miljöpartiet, inte skulle ta majoriteten.. Men va fan är det för muppar som har röstat fram smurfarna EN GÅNG TILL???
Jag förstår inte vad som har gått fel, när man väljer att stödja ett parti vars ideologi är att spotta på alla svaga och ge de välbärgade socker och honung..
Nej, jag fattar ingenting.. "Nya moderaterna - det nya arbetarpartiet"...kyss mig någonstans..
Ni kommer alltid att vara ett parti som står för allt det där som jag inte förstår..
Och jag har sagt det förut, men det tål att upprepas;
Arbetarpartiet kommer alltid att vara rött, oavsett vad som står på valaffischerna..  

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback