Ett tips..

2010-09-21 @ 14:41:31
Om ni som jag har lite svårt för människor som inte har passerat över till vuxenstadiet, åk inte ut på Ikea måndagar runt 17tiden..
Vi var ute igår och jag höll på att få ett nervöst sammanbrott.. Det var ungar överallt som skrek och gapade och sprang på folk och bara var allmänt irriterande..
Väl framme i kassan stod en karl med sin lille son.. Ungen levde rövare, och mannen försökte så gott han kunde att få tyst på honom men utan några direkta framsteg..min puls steg oroväckande snabbt.. Till slut så lämnade jag mamma åt sitt öde och gick ut, annars hade jag gjort mig olycklig på denna lilla pojke.. All heder dock åt mannen, man såg att ingen önskade mer än han att barnet skulle lugna sig...

Det är bara ett tips åt alla er som vill ha det lugnt och skönt när ni strosar omkring på Ikea..



Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback