Det är stabilt...

2012-03-17 @ 21:45:49
Så var det lördag då.. Har inte gjort annat än att spendera pengar idag känns det som och ändå fick jag inte med mig särskilt mycket hem. Men nu har jag nog allt jag behöver så jag är nöjd. 
På tal om nöjd så fick jag veta igår att sommaren blir precis som jag har velat; nattpass hela vägen. 
Jag var inte riktigt överrens med att ha dagpass period 1, men så löste det hela sig så nu är jag mer än avslappnad.  Får jobba med eliten också så jag ska inte klaga... =o)

Har också kommit in i en period med promenader och allmänt välmående [ja, om man bortser från det jag skrev i tidigare inlägg] och det känns som ett lyft...
Och det är ofta detta som kommer när den värsta "ångesten" lägger sig vilket jag bara ser som någonting positivt. Den gången jag riktigt grävde ner mig gick jag ner 15 kilo efteråt, så..
Kommer alltid att tugga mantrat "det finns en mening med allt" och ångestattackerna kanske knäpper på den där spärren som gör att jag inte bara äter utan att göra nåt åt det samtidigt.
Om inte annat så rensar promenader ens tankar rätt fint. Höll på att gå upp i atomer av alla funderingar och tankar jag hade och fortfarande har, och det kändes lite som om bröstkorgen skulle ge vika. Men varje gång jag väljer att gå ut och gå så minskar den där stressbollen bit för bit. Och alla tankar är inte av ondo, de hjälper mig framåt och lär mig en massa om mig själv...

Nehej, om man skulle se till att röja undan här nu då så kanske man kan ta helg sen?

Kommentarer
Postat av: morsan

Om du visste hur mycket jag älskar dig trots att du är den mest komplexa människa jag vet puss

2012-03-17 @ 23:14:08

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback