Pust...

2008-12-13 @ 23:19:05

Nu är jag mätt så det står härliga till.. Åt iofs vid 19tiden, men det ligger som en klump i magen fortfarande...
Och så har jag ju nallat lite "Frasse" och "Doris", vilket inte gör saken bättre..
Men men, livet leker och jag med det..

Sitter och försöker samla kraft inför undanplockning och diskning, trist som fan att ha kvar det på morgonen när man vaknar.. Bästa sättet att samla den energin är att leka runt lite på FB, skriva några rader här, några rader i lyrikluntan..

På tal om lyrikluntan... Jag har svårt att få häcken ur vagnen och fortsätta på lyriksamling numero 2 och drar ut på det hela tiden...
Den första tog mig TRE jä*la år att få klar så man kanske inte ska stressa fram 2:an heller.. Men det känns så frustrerande... Det skulle kännas bättre om jag gjorde det av någon orsak, inte bara för att "få nåt skrivet"....Och självklart skulle det kännas bättre om jag kände starkt för något just nu..
Men nej, det står helt still....




   Bok numero 1        Bok numero 2 ??
  


Hjälp mig med förslag!


Kommentarer
Postat av: Jhenny

jag tycker du ska satsa på att skriva en riktig bok. Förstå mig rätt det är inget fel på din första bok men jag tror att en bok med handling säljer mer och så vet jag att den skulle bli skitbra. Du har ju både skrivtalang och fantasi =)

2008-12-14 @ 11:36:27
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback