Ironiskt eller vad?

2009-04-15 @ 08:39:51
Ni vet ju alla att jag halvt om halvt blev hysterisk över mina gråa hår, detta betydde att jag började bli gammal..
Nu ska ni får höra veckans motsägelse;

Jag passade på att fråga min husläkare igår om vad mina plötsliga "pluppar" i ansiktet kan komma sig av.. Jag trodde i min enfald att det kunde bero på allergi eller laktosen [har varit jätteslarvig med att sköta min laktosintolerans] men noooo..
Nu ni, nu kommer det;
Det är tonårsfinnar!
Jag började skratta och frågade om hon var seriös, sånt får man väl när man är 14?
Då tittade hon bara på mig och sa; Vänta till du är 35, då kan du börja undra.. Tonårskvisslor kan följa med upp i vuxen ålder..

Så det var ju en kul överraskning..

Kommentarer
Postat av: morsan

Evigt ung...vem skulle inte vilja vara det?

2009-04-15 @ 08:52:09
Postat av: Jhenny

moahaha fjortis ;)

2009-04-15 @ 14:35:45
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback