Ont...

2009-04-11 @ 23:28:43
Jag har fått någon form av kramp bakåt lungorna och det gör förbannat ont.. Har gått med det i snart en vecka och idag så ringde vi vårdupplysningen, där jag inte blev något klokare.. Jag kunde dock avskriva lunginflammation, för någon hosta har jag inte och inte heller feber.. Men det är en aning irriterande att ha ont utan att veta varför..
Det kommer att bli intressant att se hur det ska gå på tisdag om denna värk inte har gett sig, då jag både ska till psykologen och jobba..
Måste ringa min husläkare på tisdag också om det inte ger sig..

Något som däremot har varit positivt med detta är att jag har minskat på rökningen; igår rökte jag ca 4 cigg på hela dagen och idag har jag gjort av med ca 7.. Detta från att ha rökt en och en halv ask om dagen tidigare..
Så inget ont som inte har något gott med sig =)
Nu ska jag ta ett äpple, slå på Scrubs och försöka sova..


Natti natti Sverige!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får reda på vad det är med dina lungor. Har haft samma problem tidigare. Då minskar jag på rökningen. Vågar inte gå till doktorn:D

2009-04-13 @ 12:50:44
URL: http://ladynomadic.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback