Skepp ohoy!

2009-02-23 @ 15:07:14
Jag tog mig en välförtjänst semester från bloggen ett par dagar, men nu är jag tillbaka.
Trodde ni verkligen att ni skulle bli av med mig så lätt?

Jag har varit på ett strålande humör hela dagen... Det är bra med jobb, man känner att man lever..
Dagen sa bara swosch, även om det inte direkt var mycket.. men det var mycket hela tiden, med städ och dörr och plock osv.. Men jag klagar inte, gillar när det händer lite.. Däremot tyckte jag lite synd om hon jag jobbade med, hon slet nästan 6 timmar med att städa ett rum.. Liknade nästintill min flyttstäd och jag vet ju, och ni med för den delen, hur min kropp kändes efter det.. Aldrig har jag haft en sådan träningsvärk..  
Jag lyckades dessutom göra bort mig; jag tog en av de boende för härbärgare och frågade imorse om han ville ha frukost..
Jag tyckte han tittade lite konstigt på mig =)

I lördags hade vi partyparty för lilla Jeeves ... Det var riktigt trevligt..
Jag lyckades med att få ihop 4 av 5, vilket var ett jäkla pillande innan jag fick allas datum att gå ihop.
Vi käkade, pratade, helt enkelt umgicks vilket inte blir av så ofta då 2 av 5 bor i Sthlm..
Men då passar det ju utmärkt att vi har två som fyller 25 i år, då finns det en anledning att kämpa lite för att ses..

Detta är inte en bild jag är stolt över, men så länge de andra två ser ut som folk så får den duga så länge...




Kommentarer
Postat av: Jhenny

jag tycker den är kanonfin så det så lipar

2009-02-24 @ 10:18:55
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Karin

De va himlans kul att träffa på er. Hade du kul? Jag hade jätte jättekul :)

Kanske syndes ;)



Kramisar

2009-02-24 @ 14:53:58
URL: http://frulagergrens.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback