Halsbränna och biobesök!

2010-02-04 @ 22:45:28
Sitter här med en hemsk, hemsk halsbränna som inte vill ge med sig trots att jag har pulat i mig två Omeprazol..
Inte blev det bättre med den goda fruktsalladen jag fick av mamma, då den innehöll apelsin..
Urk..
Min mage är inte som sig bör, den skulle behöva få vila från Magnecyl och rök och annat som vill den illa..
Nu ska jag testa att dricka ett glas mjölk som den egentligen inte heller tål, men det brukar funka för stunden..

Imorgon är det fredag, och det känns nog skönt för alla måndag-fredagarbetare.. För mig känns det som vilken dag som helst..
Kan dock se fram emot söndagen då en kompis, S, har bjudit mig på Snabba Cash.. Äntligen, efter två långa års väntan, får jag se den!
Filmen som bygger på en av de bästa böckerna jag någonsin läst..
Hurray!

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback