Mammabloggar, seriöst?

2010-11-24 @ 23:07:03

Jag förstår inte varför alla plötsligt ska ha mammabloggar.. Modebloggarna var tillräckligt, men mammabloggar?
Ha hellre en egen blogg, och blanda ditt eget liv med historier om ditt barn..
Nu kommer säkert någon att säga: Mammabloggarna har funnits längre än modebloggarna!
Och det har de säkert..
Bara det att om man av misstag råkar komma in på en mammablogg och kollar vidare i dennes lista på bloggvänner, vad finner man?
Jo, just det..
Den enda som jag kan tänka mig att läsa, och det är en föräldrarblogg, inte en mammablogg är Alex Schulmans blogg om dottern Charlie.. Och det enda som gör att jag kan tänka mig att läsa denna är pga att han inte hela tiden förskönar sitt barn..
Inse; hela världen tycker inte att just ditt barn är det gulligaste..

Jag kan åtminstonde skryta med att om Jhenny skulle starta en mammablogg så har hon iaf världens sötaste att stoltsera med.. och det är min gudson..
Punkt.



Solstrålen som bebis, har några år på nacken nu..


 [kort lånat från Jhennys facebook, hoppas det var ok ;o) ]


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback