Jag lämnar Västerås!

2010-11-29 @ 16:21:44
Har en sådan fruktansvärd mensvärk att det känns som smärtan tar en rutch...rutsch.. ja, hur det nu stavas; rutchkanetur långt ner i benen för att sen komma upp till magen igen och så ner..swooosch..  
Var lite sugen på att åka ner på stan, men efter noga övevägande så blev det att ligga kvar under filten med Simpsons på tv.. Det enda jag saknar nu är en katt att lägga på magen, det brukar underlätta en hel del..

På onsdag bär det av till Stockholm tack och lov.. Ända sen jag bokade biljetterna så har jag räknat ner dagarna.. Och nu är det dags.. Om allt går som det ska så kommer min biljett på mobilen imorgon, om inte SJ strular..
Känner att det kanske är dags att börja fundera på vad jag ska packa, men samtidigt så har jag ju heeela dagen imorgon på mig.. Då jag kommer att stressa mig blå och svära över att jag inte började idag..Men hey, sånt är livet.. Blir ju inte så många dagar heller, så jag behöver inte ha med mig hela garderoben.. 
Den här gången är tanken att fröken Norling ska visa mig andra delar av Stockholm än själva "stan" då tom jag kan den på mina fem fingrar.. Är lite sugen på alla second handbutiker de har utspridda lite överallt..
Söder står med på listan och så kanske vi hinner med en tripp till Ikea.. Fan, tre dagar känns som en evighet men jag vet av erfarenhet att man bara hinner med en del av allt man vill.. Så nu får vi försöka slå våra två kloka huvuden ihop och organisera oss lite..
 
Aouch.. Nu blir det mera Simpsons, så jag säger tack och hej så länge.. 
Ha en underbar dag nu, så hörs vi...
Kram på er" 

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback