Jul, jul strålande jul...

2008-12-15 @ 14:18:22
Ska snart ner till mamma och sy lite kläder.. Alltså inte sy kläder från scratch utan bara finputsa lte på kläder jag redan har..
När jag rensade lite i min klädkammare så hittade jag en hel kasse med kläder som behövde ses över och detta har inte blivit av då mammas gamla maskin var helt värdelös och så har det hamnat i skymundan..
Men nu så..
Skulle behöva se över min garderob lite oftare, då jag ofta hittar kläder som behöver sys men som av lathet hamnar längst bak i högen med motiveringen "jag tar itu med dessa någon regning dag"..

Ute är det vitt och fint, tyvärr så blir väl detta slask inom kort och då är det mindre kul..



 Men man får väl njuta så länge det varar =)

Det är först på senare år som jag har börjat uppskatta snön.. Förr tyckte jag bara att det var jobbigt när det blev blött och kallt, men nu har jag insett vad ljust och vitt det blir med snö på backen..
Det borde jag få åtminstonde en vuxenpoäng för..

Synd bara på allt hundkiss och racerbanor i den annars så släta ytan..


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback