Men börja grina då Micaela...

2008-12-11 @ 17:53:40

Nu är det synd om mig..
Jag har inga tuggummin, maten tar skitlång tid att göra, trött, kinkig och hungrig är jag och så vet jag att jag måste städa och duscha..
Och så ska jag försöka komma i säng innan 23:00.. Tror ni på det?
Det gör inte jag...

På tal om sömn; Varför är det så svårt att få in en bra sömnrytm när man väl har bestämt sig att sova bättre?
Det funkar lite som vikt, alkohol, cigaretter m.m.. Det blir genast så svårt när tiden väl är kommen att genomföra allt detta..
Jag kan tänka att på måndag, då ska jag;
- börja sova bättre
- börja äta bättre
- börja röra på mig
- sluta röka
                             osv...

Och så kommer måndagen.. tisdagen.. onsdagen.. och så är man tillbaka på ruta 1.. "På måndag, då ska jag..."
Det är ju sorgligt...
Det är ju bara att bestämma sig, svårare än så är det inte.. Det är inte ett dugg synd om mig nu när jag tänker efter..
Och bara det gör ju saken ÄNNU sorgligare.. att jag tar dyrbar tid av er, kära läsare och bara klagar..
Spö borde jag ha!

Ge er iväg och gör någon nytta, jag kommer tillbaka när jag har fått i mig lite käk.. Då kanske jag är lite lenare i truten..

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha gnällmaja =)

2008-12-11 @ 19:40:34
Postat av: Jeeves

det var jag som skrev gnällmaja och jag skrev också att det var jag men det verkar inte ha blivit registrerat..

2008-12-12 @ 09:41:11
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback