Suck..

2008-12-13 @ 03:58:13
...och inte kan jag sova heller.. =(
Varför???
Jag ska ringa min husläkare på måndag för att kolla om det finns ngn chans att få insomningstabletter, vilket inte kommer att bli det lättaste då min husläkare är vääääldigt restriktiv då det kommer till tabletter av någon form.. 
Men detta måste få ett slut.. jag menar, jag  har nu varit vaken nästan ett dygn och är så gott som klarvaken... 
Ändå så gjorde jag som alltid när jag märker att tv;n bara är ett störande objekt; Jag stängde ner den, datorn, alla lampor och så kröp jag ner i sängen, det är min sista utväg...
Där har jag legat i ungefär 2 timmar nu och bara lyssnat till mina egna andetag.. Hur stressande är inte det?
Alltså, nu måste jag ta itu med detta och ringa.. Det är ju inte sömntabletter jag är ute efter, det skulle jag aldrig utsätta min stackars kropp för.. 
Nej, det är helt enkelt insomningstabletter jag är i behov av.. 
Tick tack.. 

God natt Sverige!
  

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback