Hade finbesök ...

2008-12-31 @ 16:05:49

Hade finbesök i torsdags av Jheeves med familj och fick ytterligare några julklappar...

 200:-
[Ett lyckligt tillskott till mina skor]
100:-
[jag köpte 5 skrivblock, perfekta att ta med när jag ska bort någonstans... ]


[Jag tror att J sa att detta är en turnalle.. Så den värdesätter jag högt...]


Igår var jag hos Jheeves mamma och fikade på dagen... Det var trevligt som vanligt..
Av henne fick jag i kombination födelsedagspresent/julklapp ytterligare 200:- på Stadium...   










Så nu, idag dagen till ära så...köpte jag mina skor!!



Nu ska jag gå ner till mumsen, ska fira in det nya året där...Det ska bli kul, dock mindre trevligt att kliva upp halv sex imorgon för att åka till jobbet.. men men, jag klagar inte... Året börjar ju bra.. =)

Gott nytt år på er alla, så hörs vi igen nästa år!

Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback