Och så säger folk...

2008-12-17 @ 14:47:46

Min tanke idag var att;

1. Städa i ordning hemma
2. Ringa försäkringskassan
3. Åka och köpa julklappar
4. Maila soc
5. Posta paket

Vad har jag då avklarat?
Jo, punkt 2 och 4..
Ska åtminstonde klara av punkt 5 också innan dagen är över.. Annars är jag en latmask.. 

Detta gör jag inte ofta, men nu bjuder jag på ett mindre trevligt kort på undertecknad.. 
Detta, mina vänner ...
...är sann underhållning....


Är Grodan Boll på besök??



Men för att lugna era nerver igen så lägger jag in


som plåster på såren, för lidandet jag nyss tvingade på er..


Och så säger folk att man är vackrast a naturell.. Haha...ha....


Kommentarer
Postat av: Jeeves

du borde komma och joina min värld i nån vecka så det blir lite fart på dig =)

Moahahaha vilket roligt kort =)

2008-12-18 @ 09:54:38
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback