Trubbel i kommentatorparadiset, raggsockor och trasiga skor...

2008-12-13 @ 01:22:14

Notis : Om jag har förstått saken rätt så har folk haft problem med att lämna kommentarer i mitt kommentarsfält..
Jag vet inte riktigt var felet ligger, men jag håller på att utforska saken så får jag se om det blir bättre...


Just nu så sitter jag och fryser om fötterna då en av mina katter tjatar "mjau, mjau, MJAUUUUUUU" om att få gå ut på altanen, för att sen två sekunder senare valsa in i vardagsrummet bara för att tala om att där ute fanns ju inget kul...
Nu kan jag förstå varför folk har pratat sig varma om raggsockor, de är ju grymma på alla plan... ett stort plus i kanten är om de är snygga...Vilket mina i och för sig en gång var, nu har de börjat maska upp sig och blivit urtvättade efter att ha fått följa med mig på jobbet.. Men jag älskar dem som om det vore mina bebisar..
Nästa steg är att införskaffa sig ett par till i någon ny cool färg...

Hoppsan, nu var det inte meningen att hela inlägget skulle handla om raggsockor...
Jag har dock en förmåga att snöa in på nåt när jag har förstått tjusningen med det.. Som t.ex. M*A*S*H.. Alla som känner mig eller som läste min blogg ett par år tillbaka vet hur gaalen var jag i denna underbara, himmelska serie... Än idag kan jag dra igång en säsong och garva tills jag ligger dubbelvikt..
Men det är jag...
Vad får igång era fanatiska hjärnor?


01:07

Nu är jag hemma hos mig, efter att ha gått i snö o slask från mamma...
Eller först var det från jobbet till en kompis, därefter från henne till stan, vandrade runt på stan och sen fick jag komma in i värmen... För att några timmar senare bli utmotad i regn och rusk och snö och slask..
Med mina skor är det inte mänskligt..

Bildbevis
     
     


Ska införskaffa mig nya i mån av ekonomi... Måste dock medge att de är hållbara, detta trots att jag egentligen inte är mycket för märken i sig.. 
Men man kanske betalar för mer än själva märket och då är det faktiskt värt att lägga ut några 100 till... 

 


Kommentarer

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback