2/3 av dagen...

2009-04-22 @ 14:32:32

...har gått och jag sitter fortfarande i nattlinne.. Jag har dock påbörjat diskhögen så något vettigt har jag fått ur mig idag..
Imorgon är det tvättdags och jag skulle behöva köpa tvättmedel, så jag funderar på att ta mig en tripp ner på stan, till Konsum bara för att ha något att göra. Och eftersom det är så fint väder ute så kanske jag till och med ska använda mig av fötterna för att ta mig fram, istället för bussen..
Min sjukgymnast tror att jag kan bli bra i ryggen igen med hjälp av just promenader och en specialkudde som jag fick låna så jag får väl lyssna på henne..
Promenader är inte min starka sida, speciellt om man inte har ett mål.
Men men, något ska jag väl ta mig för idag, så inte hela dagen känns bortkastad...

Ha en bra dag, så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Jhenny

du hade ju kunnat ta dig till viksäng och morsat på din gudson om du inte hade annat för dig..kanske hade muntrat upp dig lite också =)

2009-04-23 @ 17:04:52
URL: http://jhennys.blogg.se/

:You talking to me?


Och du är...?
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



Kanske har du en blogg?



Kommentar:

Trackback